Każda firma potrzebuje reklam. To jest oczywiste, że jeżeli się oferuje produkt lub usługę, to chce się by jak największa ilość ludzi się o tym dowiedziała. Wtedy najczęściej zespół odpowiedzialny za reklamę, opracowuje plan marketingowy, który ma za zadanie powiedzieć ludziom o czymś co jest lub zaraz będzie możliwe do zakupu.
Reklamy w sumie widzimy już wszędzie tam gdzie się da, a czasem odnosi się wrażenie, że gdzie się nie da – również. Internet, telewizja, gazety, bilbordy, autobusy, czy nawet zwykły tatuaż tymczasowy na ciele zawodnika bokserskiego czy MMA. Jest tego niemalże cały bezmiar, że człowiek może mieć niekiedy po prostu serdecznie dosyć. Warto dlatego jest pamiętać podczas tworzenia reklamy o umiejętnym tworzeniu, czy to obrazków, tekstów, czy całych nagrań video, w taki sposób, żeby potencjalnego klienta faktycznie przyciągnąć, a nie odstraszyć. Wpaść na pomysł, a nie absolutnie zawsze zachowywać się zachowawczo, i robić reklamę po najcieńszej linii oporu, nie starając się do nikogo trafić, tylko odbębnić swoje i gotowe, można iść do domu. Myśląc szerzej, dobra reklama to potencjalnie więcej klientów, a jeżeli szefostwo, tak zwana ‘’góra’’, to zobaczy, jest szansa na nie małą premię. Nie chociaż to będzie jakąkolwiek motywacją dla ludzi by poskładać resztkę szarych komórek i nie być zwykłym cwaniakiem marketingowym.